Sendra goes Canada "Suprise-Party" - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Sandra Rozeboom - WaarBenJij.nu Sendra goes Canada "Suprise-Party" - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Sandra Rozeboom - WaarBenJij.nu

Sendra goes Canada "Suprise-Party"

Door: Sendra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

17 April 2010 | Nederland, Nunspeet

Op vrijdagavond 9 april jl. hebben mijn familie en vrienden een Superise party voor mij georganiseerd.
Voor zover ik wist zou ik een verjaardag hebben, maar dat feest ging dus niet door totdat ik mee moest in de auto en een blinddoek om moest doen! “Ja,ja, nu gaat het gebeuren” dacht ik.
Tot aan dat moment heb ik helemaal niets doorgehad. Iedereen heeft het dus goed geheim gehouden!
Ik werd meegenomen naar Epe, Ribhouse Texas. Daar naar binnen en de blinddoek mocht “eindelijk” af…… Suprise!!! Er zat een tafel vol met familie en vrienden. Wat een verrassing zeg.

Het was een super gezellige avond, en we hebben er allemaal enorm van genoten!!

Family and Friends, Thanks!!

  • 05 Mei 2010 - 10:11

    Ingrid:

    hey sandera,
    heb je een goede reis gehad?. veel plezier daar he, ene hou je site in de gaten. groetjes

  • 07 Mei 2010 - 16:31

    Rudy:

    Hey Sendra,

    Ik ga ervanuit dat je een goede vlucht hebt gehad. Nu nog wennen aan je nieuwe plekje daar, maar dat komt ook wel goed. Veel plezier daar.

    Lid van de "fiet vieuw club", Rudy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 57318

Voorgaande reizen:

03 Mei 2010 - 30 Juli 2010

Sendra's Canada-trip 2010

Landen bezocht: