Rocky Mountain Adventures !! - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Sandra Rozeboom - WaarBenJij.nu Rocky Mountain Adventures !! - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Sandra Rozeboom - WaarBenJij.nu

Rocky Mountain Adventures !!

Door: Sendra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

30 Juni 2010 | Canada, Ottawa

Hier weer een update van alle belevenissen die ik de afgelopen 2 weken heb meegemaakt.
En dat waren er weer een heleboel. De rodeo bezocht in Rimbey en Gimlet, en de fam. Vandenhoven geholpen met de koeien naar een andere weide drijven.
Op maandag 21 juni ben ik met Rick & Desiree Vandenhoven meegeweest naar Gull Lake en daar hebben we gewaterskied. Ik had het nog nooit gedaan maar het ging als een speer. Cooolll!!! Het water was heerlijk en ik heb ervan genoten !
Dinsdag t/m vrijdag ben ik met Yvonne en Kevin meegeweest naar de mountains. Daar ging het dan eindelijk gebeuren; "Trail riding in the mountains"!
We hebben ons kampje opgezet in "The Hummingbird". Tentje, vuurtje, BBQ en horses ofcourse.
Woensdag hebben we 7,5 uur paard gereden door de prachtige rivieren en bossen. 's Avonds gezellig bij het kampvuurtje komen de herten dichtbij. Donderdag hebben we 9 uur paard gereden en "up to the mountain". Bovenop de mountain heb je een gigantisch mooi uitzicht over de prachtige natuur. Vrijdag hebben we 3 uurtjes rond gereden en daarna onze spullen gepakt en terug naar huis. Een geweldig avontuur wat zeker voor herhaling vatbaar is !!!

Afgelopen maandag 28 juni ben ik met Hester (een nichtje van de familie, zij komt uit friesland) naar Lake Louise gereden. Een schitterend bergmeer dat glinstert turquoise van kleur. We hebben rondom het meer gewandeld en het hotel bezocht, en heel veeeeel foto's gemaakt.
Daarna zijn we doorgereden naar Banff, 55 km verderop. Banff is het oudste National Park van Canada, en een skigebied dus een hele toeristische stad. Hier hebben we een hotel opgezocht en wat gegeten in de stad. Dinsdag hebben we de winkelstraat bezocht en souvenirs gekocht.
Het was super gezellig en we hebben het ontzettend naar ons zin gehad en heel veel gezien.!

(er komen nog meer foto's op de site maar die heeft Hester op haar camera staan, dus die volgen later)

Vandaag (woensdag 30 juni) ga ik naar de "Ponoka Stampede". De een na grootste rodeo van Canada. De Calgary Stampede is de grootste rodeo van de wereld.

Morgen (donderdag 1 juli) ga ik naar mijn volgende adres in Rocky Mountain House, naar de paardenfokkerij!

Talk to you later !!

  • 30 Juni 2010 - 19:24

    Mama:

    Sanne,geweldig,dit is het nou,he? Dit is wat je altijd wou. Paardrij- tocht door de bergen. Ik word, ik ben..... jaloers op je.
    Hele mooie foto's. Nou de volgende maand,dat gaat ook leuk worden, dat weet ik zeker.

    geniet maar fijn ....

    Liefs pap en mam


  • 01 Juli 2010 - 07:24

    Marjan:

    Sandra,Wat een mooie omgeving toch. Wij worden echt nu jaloers op jou. Geniet er nog maar lekker een maandje van, het is je dik gegund
    Ik denk dat wij de vakantie daar ook maar gaan boeken, is er nog een plaatsje voor ons?
    grapje)

    Groetjes Bert en Marjan

  • 01 Juli 2010 - 19:43

    Joke:

    Hey Sandra,

    Leuk om te lezen je avontuur in Canada ! Je vermaakt je opperbest zo te zien, leuk ! Geniet er van !!!

    Groetjes Joke

  • 03 Juli 2010 - 10:13

    Lilian:

    Leuke foto's San!!

    Met Pikkie gaat het allemaal goed!

    Veel plezier nog je laatste maand!

    Gr. Lilian

  • 04 Juli 2010 - 08:11

    Margret :

    echt gaaf daar
    GROETJES

  • 04 Juli 2010 - 20:59

    Leo:

    Wat een mooi landschap daar zeg, ongelofelijk!
    Je zou er toch nooit meer weg willen?

    Groetjes, Leo.

    ps. Sandra, je zien d'r skattig uit met dat mutsie.....

  • 11 Juli 2010 - 12:24

    Cor:

    mooie foto"s vooral die van de paarden in de prairie geeft je vast een echt cowgirl idee
    groetjes cor

  • 12 Juli 2010 - 20:28

    Joan:

    Hey San
    Ik ben helemaal "niet"jaloers.
    Echt gaaf wat je meemaakt.
    Geniet nog effe!
    groetjes Joan en family

  • 12 Juli 2010 - 20:28

    Joan:

    Hey San
    Ik ben helemaal "niet"jaloers.
    Echt gaaf wat je meemaakt.
    Geniet nog effe!
    groetjes Joan en family

  • 12 Juli 2010 - 20:28

    Joan:

    Hey San
    Ik ben helemaal "niet"jaloers.
    Echt gaaf wat je meemaakt.
    Geniet nog effe!
    groetjes Joan en family

  • 12 Juli 2010 - 20:28

    Joan:

    Hey San
    Ik ben helemaal "niet"jaloers.
    Echt gaaf wat je meemaakt.
    Geniet nog effe!
    groetjes Joan en family

  • 12 Juli 2010 - 20:28

    Joan:

    Hey San
    Ik ben helemaal "niet"jaloers.
    Echt gaaf wat je meemaakt.
    Geniet nog effe!
    groetjes Joan en family

  • 12 Juli 2010 - 20:29

    Joan:

    Hey San
    Ik ben helemaal "niet"jaloers.
    Echt gaaf wat je meemaakt.
    Geniet nog effe!
    groetjes Joan en family

  • 12 Juli 2010 - 20:29

    Joan:

    Hey San
    Ik ben helemaal "niet"jaloers.
    Echt gaaf wat je meemaakt.
    Geniet nog effe!
    groetjes Joan en family

  • 12 Juli 2010 - 20:30

    Joan:

    Hey San
    Ik ben helemaal "niet"jaloers.
    Echt gaaf wat je meemaakt.
    Geniet nog effe!
    groetjes Joan en family

  • 12 Juli 2010 - 20:32

    Je Weet Wel:

    haha geen geduld,heb ik weer

  • 13 Juli 2010 - 00:46

    Sandra :

    Joan, wat doe je nou weer? Inderdaad: geen geduld.....hahahahah

  • 14 Juli 2010 - 18:39

    Roeliene:

    Hey San,

    Wat een prachtige omgeving!!

    Geniet er nog ff van.

    Liefs, Roeliene

  • 19 Juli 2010 - 08:57

    Harold:

    Ziet er erg gaaf uit zeg!
    Al weer bijna voorbij, zie je snel weer bij Renselaar. Benieuwd naar je verhalen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 540
Totaal aantal bezoekers 57299

Voorgaande reizen:

03 Mei 2010 - 30 Juli 2010

Sendra's Canada-trip 2010

Landen bezocht: