Sendra's Canada-Trip 2010 - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Sandra Rozeboom - WaarBenJij.nu Sendra's Canada-Trip 2010 - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Sandra Rozeboom - WaarBenJij.nu

Sendra's Canada-Trip 2010

Door: Sendra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

13 Januari 2010 | Nederland, Nunspeet

Welkom op Canadiansandra.waarbenjij.nu

Op maandag 3 mei 2010 vertrek ik voor 3 maanden naar Alberta, Canada!!
Het duurt nog even, maar voordat je het weet kan het "grote avontuur" beginnen!
Eigenlijk is het avontuur al begonnen, want ik ben al maanden bezig met de voorbereidingen voor mijn Canada-Trip!

Natuurlijk ga ik mijn ervaringen met jullie delen door regelmatig een stukje te schrijven en foto's te plaatsen.

Op deze site kun je ook je reactie voor mij achterlaten! Wel doen hóór...!

See you !!

  • 24 December 2009 - 10:50

    Truitje:

    Dreesje, je bent goed bezig!

  • 21 Januari 2010 - 10:00

    Roelof En Corry:

    Hartstikke leuk Sandra.
    We zullen je zeker gaan volgen, op deze site dan natuurlijk. Heel veel succes en geniet er van.
    Groetjes Corry en Roelof

  • 25 Januari 2010 - 09:12

    Annet En Henk:

    Beste Sandra;

    je hebt er een mooie site van gemaakt, en zijn benieuwd naar je ervaringen in Canada. We wensen je een prachtige tijd, en kijken uit naar je reisverslagen. Geniet ervan. Greetz Annet en Henk.

  • 27 Januari 2010 - 21:08

    Truitje:

    Dreesje, nog 95 dagen!!!

  • 29 Januari 2010 - 20:37

    Hetty En Cees:

    Sandra,
    Vandaag hebben we je site bekeken, echt leuk!
    We gaan zeker vaak kijken wat je allemaal meemaakt.
    Groetjes.

  • 01 Februari 2010 - 21:00

    Leo Weenink:

    Eej Sendra,
    Ik heb effies op je site gekeken, en ziet er al leuk uit moet ik zeggen.
    Ben benieuwd naar de "invulling".
    Tot die tijd zie ik je nog wel een paar keer.

    Groetjes, Leo.

  • 06 Februari 2010 - 12:41

    Ingrid:

    echt topie hoop dat je het heel erg naar je zin hebt straks

  • 06 Februari 2010 - 21:58

    Gerlinda:

    Hey Nichtje,

    Ook wij zullen je volgen. Heel leuk dat we je ervaringen kunnen lezen. Veel voorpret gewenst en voor je het weet is het zover!!

    Liefs,
    uut Zwolle

  • 10 Februari 2010 - 14:28

    Janet:

    He Sense ;-)

    Eerst kom je nog ff bij mij langs voor je vertrekt natuurlijk... :-)
    Ik houd zeker je site in de gaten en zal zo nu en dan een berichtje achterlaten.
    Wel steeds wat foto's plaatsen he? Dan kunnen we een beetje meegenieten...

    Nou ik zie je sowieso de 18e!

    Dikke X

  • 10 Februari 2010 - 20:33

    Karlijn:

    Heej Sandra,

    Heb net op je site gekeken, het is ziet er al gaaf uit.
    Ben heel benieuwd naar je avontuur in Canada.
    Ik wens je een hele mooie ervaring en kijk uit naar je foto's
    Greetz Karlijn

  • 18 Februari 2010 - 13:57

    Truitje:

    Dreesje, nog 73 dagen....

  • 04 Maart 2010 - 18:10

    Janny Van Olst:

    Hoi San
    Had er wel op gehoopt , op zo n reisverslag, kan ik je goed volgen. Ben heel erg benieuwd.
    Sucses met de voorbereidingen! groetjes Janny

  • 14 Maart 2010 - 19:08

    Karin:

    Wat een lekkerrrrr ding op de foto!

  • 02 April 2010 - 20:43

    Engel:

    Nog 31 daagjes!!!

  • 05 April 2010 - 20:35

    Arianne Bonestroo:

    Hee!

    Ik hou je site zeker in de gaten!
    Heel veel succes en plezier daar, en geniet van alles wat je gaat beleven/ontdekken en leert kennen!

    Liefs Arianne

  • 15 April 2010 - 08:38

    Truitje:

    Dreesje,nog maar 18 dagen....

  • 16 April 2010 - 11:51

    Ingrid:

    hey sandera
    nog even en het is zo ver wel spannend hoor ben heel benieuwd hoe je het gaat vinden daar.
    groetjes ingrid

  • 19 April 2010 - 05:55

    Mama:

    Hoi, Lieverd

    Nog 14 dagen en dan vlieg je de grote oceaan over.
    Krijg nu al kriebels als ik er aan denk. Maar ik gun je het van harte, hoor?
    Dit is jouw droom.

    Liefs Mama xx

  • 02 Mei 2010 - 20:09

    Leo:

    Hey Sen,
    Morgen is het zover, dan raken we je voor drie maanden kwijt, mis je nu al!
    Ik wens je een heel voorspoedige reis naar Alberta.

    Namens de "fiet vieuw club", Leo.

  • 05 Mei 2010 - 17:24

    Henk En Fennie.:

    Hoi Sandra,Ben je goed de grote plas over gekomen en is verder alles goed? En verder een mooie site.
    Mvg Henk en Fennie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 439
Totaal aantal bezoekers 57317

Voorgaande reizen:

03 Mei 2010 - 30 Juli 2010

Sendra's Canada-trip 2010

Landen bezocht: